tomac 8,590 Posted September 1 Author Share Posted September 1 (edited) Der von Suden hat mit Sicherheit eine Schweizer Vergangenheit. Edited September 1 by tomac 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomac 8,590 Posted September 1 Author Share Posted September 1 (edited) Die SK88 Fraktion war in Form eines 2435er Kippers und eines 1429er Werkstattwagens von Suden vertreten. Edited September 1 by tomac 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomac 8,590 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Weiter geht es mit MAN und da starten wir mit Sudens Pausbacke mit Bärenmarke Auflieger. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomac 8,590 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Für MAN Hauber Fans wie mich war gestern eigentlich schon Weihnachten. Sudens 16.240 stand in perfekter Fotopose. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomac 8,590 Posted September 1 Author Share Posted September 1 Der rote 32.321 von Heermann war vermutlich ein Exportmodell. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts